Hutsik

Total: 0,00 €

3 urte

Body: 

Uda honetan, Argitxo izango da zure lagunik onena. Argitxo poltsa, zure janariak eta edariak eramateko, Argitxo edalontzia, eta, Argitxoren bi ipuin, mendian nahiz hondartzan disfrutatzeko!

Sorta: Argitxo edalontzia, Argitxo poltsa, Argitxo eta arlotea (ipuina), Argitxo eta ipotx galtzaberdea (ipuina)

20,00 €
Body: 

HELBURUAK:

Argitxorekin identifikatuz eta jolastuz euskararekiko atxikimendua garatzea. Horrekin batera,  banaka nahiz binaka jolastuz disfrutatzea eta kideekiko errespetuzko jarrerak izatea.

Jarduera osatzeko behar den arreta,  irudikapen espaziala eta kontrol motorra (esku-motrizitatea) garatzea eta norbere sentimenduak eta pentsamenduak era egokian adierazteko ahozko hizkuntza erabiltzea.

Ezaugarriak:  Argitxoren irudia duten 6, 9, 12 eta 16 zatiko 4 puzzle. Puzzleen neurria: 16x16 cm

NOLA JOLASTU:

Jolasten hasi baino lehen, lau puzzleetako zatiak banatzea komeni da. Horretarako, fitxa bakoitzak atzealdean inprimatuta daukan irudiari edo zatiaren neurriari erreparatu beharko zaio.

Bakarka:

Argitxoren zein puzzle osatu nahi duen pentsatu, eta, dagokion fitxa multzoa hartuko du haurrak. Ondoren, ahuspez dauden puzzle zatiak gora begira jarri, eta, prest dago dena puzzlea osatzen hasteko.

Puzzlea egiterako orduan lagungarri izango da kaxaren azalean dagoen ereduari begiratzea. Puzzlea osatzeko era desberdinak daudenez, haurrak, bere sormena erabiliz, aukeratzen duen bidea izango da egokiena.

Binaka:

Aukeratu puzzle bat, eta, berari dagozkion zatiak bi haurren artean banatuko dira. Bien artean osatuko dute puzzlea, bakoitzean batek fitxa bat jarrita.  Behin puzzlea osatuta, irudietan ikusten dutena kontatuko diote batak besteari: Zer ikusten duten, non dauden, zer egiten ari diren, zer gertatu den, zer gustatzen zaien, zer sentitzen duten…

Jolasteko beste era bat puzzlea begiak itxita egitea izan daiteke. Zentzumenen bidez sentsazioak jasotzeaz gain elkarrekintza bideratzea du helburu.  Puzzlea egingo duenak begiak itxita izango ditu. Beste kideak, gidariak, puzzle zatiak emateaz batera argibideak emango dizkio, ahoz, bere kideari, toki zuzenean koka dezan dagokion zatia. Ondoren, paperak txandakatuko dira. Argibideak oker ere eman daitezke, nahita, irudi barregarri bat sortzeko!

Helduon laguntzarekin:

Irudietan ikusten duenaren azalpen laburra egiteko eskatuko diogu haurrari. Esaterako: “Argitxoren irudi hauetatik zein da gehien gustatzen zaizuna? Zerk harritu zaitu gehien? Zergatik? Zer dago irudi horretan? Zer gertatzen da bertan? Haurrak aipatu ez dituen elementuak identifikatzen eta bere kontakizuna aberasten lagunduko diogu, galdera eta laguntza egokien bidez: “Esan duzun hori argitu dezakezu? Zehatzago azaldu dezakezu?...”

Argitxoren irudietatik abiatuta, emozioez hitz egiteko aukera izango dugu. Esaterako: “Nola dago Argitxo irudi honetan? Alai ala triste? Zergatik ote da? Eta zu, noiz egoten zara pozik? Zer egiten duzu pozik zaudenean? Eta, triste zaudenean, zergatik izaten da?...”

Erreferentzia:  11013

15,00 €
Body: 

HELBURUA: Emozioez hitz egitea eguneko errutina bihurtzea eta egoera emozionala neurtzeko aukera izatea (zorion-metroaren bitartez edo adierazpen grafikoaren bitartez).

EZAUGARRIAK: Oinarrizko emozioak euskaraz identifikatu eta horien kudeaketarako lehen urratsak emateko  egurrezko panela. Euskal Herrian eskuz egina. 40x60cm

NOLA JOLASTU:

Haur eta helduen arteko harremanari atentzio guztia eskaintzeko momentua bilatu. Egunero bada hobe. Momentu horretan egunean zehar sentitu diren emozioak identifikatu eta adieraziko ahalegina egingo da. Hasieran helduak eman dezake eredua ondoren haurraren txanda izango da. Haurren sentimenduak jasotzeko estrategiak martxan jarri. Emozioak identifikatu eta adierazteko estrategiak: Marraztu diren egoeren inguruan (edo beste batzuk) elkarrizketa sortu. Haurren nortasunaren arabera elkarrizketa horren bitartez emozioetara iriztea  erreza edo zailagoa izango da.

Irudien identifikaziorako hitzekin jolastea proposatzen da.  Marrazkiak e mozioei buruz hitz egiteko, alaiak, dibertigarriak eta naiz eta emozio negatiboak izan jolasteko gogoa probokatzen duten horietakoak. Herri bakoitzak bere hitz “bereziak” ditu eta horiek erabiltzea aberatsa izan daiteke. Arbela erabili daiteke, hitzez adierazten ez dakien emozioa edo egoera adierazteko. Oso estrategia baliagarria izan daiteke haurrak pentsatzeko modua ulertzeko.

Egoera aztertu ondoren, laburpentxo bat egitea proposatzen da. Zorionmetroaren bitartez, emozio positiboaren neurketa egitea proposatzen da. Eguna beti modu positiboan eta lasai bukatzea bilatuko beharko litzateke.

Erreferentzia:  19001

27,00 €

Orriak

RSS - 3 urte-rako harpidetza egin