Hutsik

Total: 0,00 €

Haur hezkuntza

HH 4 urteko Urtxintxa proiektuko software dibertigarri honetan Txirritx kilkerra izango da gidari, eta 12 gai lantzeko aukera emango duk.  Gai bakoitzari, pantaila animatu baten bidez, sarrera ematen zaio. Hortik aurrera, gai bakoitzeko jarduera mordoa dituzu jolastuz ikasteko: abestiak eta pantaila animatuak; olerki, asmakizun eta margolanen txokoa; labirintoa; idazketa-txokoa; memori karta-jokoa… eta askoz gehiago!

Ordenagailuaren gutxieneko ezaugarriak: Windows 98 edo berriagoa, 64 Mb-eko RAM memoria, 800x600 pixel eta milaka koloretako monitorea eta soinu-txartela.

Erosketa gauzatu ondoren, softwarea deskargatzeko eman beharreko pausuen berri emango zaizu mezu bidez.

30,00 €
Body: 

HELBURUAK:

Argitxorekin identifikatuz eta jolastuz euskararekiko atxikimendua garatzea. Horrekin batera,  banaka nahiz binaka jolastuz disfrutatzea eta kideekiko errespetuzko jarrerak izatea.

Jarduera osatzeko behar den arreta,  irudikapen espaziala eta kontrol motorra (esku-motrizitatea) garatzea eta norbere sentimenduak eta pentsamenduak era egokian adierazteko ahozko hizkuntza erabiltzea.

Ezaugarriak:  Argitxoren irudia duten 6, 9, 12 eta 16 zatiko 4 puzzle. Puzzleen neurria: 16x16 cm

NOLA JOLASTU:

Jolasten hasi baino lehen, lau puzzleetako zatiak banatzea komeni da. Horretarako, fitxa bakoitzak atzealdean inprimatuta daukan irudiari edo zatiaren neurriari erreparatu beharko zaio.

Bakarka:

Argitxoren zein puzzle osatu nahi duen pentsatu, eta, dagokion fitxa multzoa hartuko du haurrak. Ondoren, ahuspez dauden puzzle zatiak gora begira jarri, eta, prest dago dena puzzlea osatzen hasteko.

Puzzlea egiterako orduan lagungarri izango da kaxaren azalean dagoen ereduari begiratzea. Puzzlea osatzeko era desberdinak daudenez, haurrak, bere sormena erabiliz, aukeratzen duen bidea izango da egokiena.

Binaka:

Aukeratu puzzle bat, eta, berari dagozkion zatiak bi haurren artean banatuko dira. Bien artean osatuko dute puzzlea, bakoitzean batek fitxa bat jarrita.  Behin puzzlea osatuta, irudietan ikusten dutena kontatuko diote batak besteari: Zer ikusten duten, non dauden, zer egiten ari diren, zer gertatu den, zer gustatzen zaien, zer sentitzen duten…

Jolasteko beste era bat puzzlea begiak itxita egitea izan daiteke. Zentzumenen bidez sentsazioak jasotzeaz gain elkarrekintza bideratzea du helburu.  Puzzlea egingo duenak begiak itxita izango ditu. Beste kideak, gidariak, puzzle zatiak emateaz batera argibideak emango dizkio, ahoz, bere kideari, toki zuzenean koka dezan dagokion zatia. Ondoren, paperak txandakatuko dira. Argibideak oker ere eman daitezke, nahita, irudi barregarri bat sortzeko!

Helduon laguntzarekin:

Irudietan ikusten duenaren azalpen laburra egiteko eskatuko diogu haurrari. Esaterako: “Argitxoren irudi hauetatik zein da gehien gustatzen zaizuna? Zerk harritu zaitu gehien? Zergatik? Zer dago irudi horretan? Zer gertatzen da bertan? Haurrak aipatu ez dituen elementuak identifikatzen eta bere kontakizuna aberasten lagunduko diogu, galdera eta laguntza egokien bidez: “Esan duzun hori argitu dezakezu? Zehatzago azaldu dezakezu?...”

Argitxoren irudietatik abiatuta, emozioez hitz egiteko aukera izango dugu. Esaterako: “Nola dago Argitxo irudi honetan? Alai ala triste? Zergatik ote da? Eta zu, noiz egoten zara pozik? Zer egiten duzu pozik zaudenean? Eta, triste zaudenean, zergatik izaten da?...”

Erreferentzia:  11013

15,00 €
Body: 

HELBURUAK:

Euskaraz jolasten disfrutatuz euskararekiko atxikimendua garatzea;  arau errazak errespetatuz talde jokoetan gogoz eta kideekiko errespetuz parte hartzea, eta  honekin batera, sormena lantzea.

Euskal Herriko Ingurune naturala eta Euskal Mitologia ezagutzeko jakin-mina izatea, eta beraiekiko errespetuzko jarrerak garatzea.

Ezaugarriak:  Egurrezko taula, 4 Prakagorriren figurak, bi dado, eta poltsatxoa. Taularen neurria: 29x29 cm

NOLA JOLASTU:

Argitxo basora joan da, bere kriseilua etxean ahaztuta. Prakagorriek aurkitu dute kriseilua, eta,  zuen laguntza behar dute Argitxori kriseilua eramateko. Bihurtu zeuek ere Prakagorri eta lagundu Argitxori!

Basorako bidean, gauza asko aurkituko  dituzue:  ardiak, marigorringoak, amuarrainak, txantxangorriak, tximeletak, kuku-prakak, otso-aztarnak, haritzak, txibiritak, perretxikoak,  martin-arrantzaleak… Ezagutzen al dituzue?

Izaki magikoak ere aurkituko dituzue: Anbotoko Mari, Euskal Mitologiako jainkosa nagusia,  bere ahariaren ondoan;  erreka ondoetan bere adatsa urrezko orraziaz orrazten egoten den Lamia; basoko jaun eta jabe den Basajaun;  eta, azkenik, Tartalo begibakarra, erraldoi beldurgarria.  Eguzki-loreak ere izango dira bidean, zuen bidea errazteko.

Jolasteko bi era proposatzen dizkizuegu: 

. Kooperazioan: Jolaskide bakoitzak Prakagorri batekin jolastuko du, baina lau Prakagorriak helmugara iritsi arte ez da amaituko jokoa. Prakagorri bat helmugaratzen denean, bere txandak oraindik helmugaratu ez diren Prakagorriei laguntzeko erabiliko dira.

. Ohiko eran: Jolaskide bakoitzak Prakagorri batekin jolastuko du, eta, lehenengo iristen denak irabaziko du.

Ausartuko zarete jolasteko era eta arau berriak asmatzen eta adosten? Izan zaitezte joko-sortzaile!

Ez izan presarik helmugara heltzeko. Disfrutatu ibilbideaz! Prest zaudete abentura hasteko?

Erreferentzia:  14026

22,00 €

Orriak

RSS - Haur hezkuntza-rako harpidetza egin