Hutsik

Total: 0,00 €

Haur hezkuntza

Body: 

Lupa magikoaren laguntzarekin letrak ezagutzen eta hitzak osatzen ikasteko jolasa.

Irakurketa-idazketaren lehen pausoak emateko jolas erraz eta ludikoa.

Jolasaren bidez letrak ezagutzen eta hitzak osatzen ikasiko dute.

Lupa magikoa dagokion tokian jarrita, hitza osatzeko behar den laguntza izango dute. Eta, hitza osatu ondoren, zuzen dagoen ala ez esango die.

Edukia: 11 hitz (+2 hitz osagarri)+61 letra+lupa+argibide orria+poltsa

18,00 €

HH 3 urteko Urtxintxa proiektuko software dibertigarri honek 12 gai lantzen ditu, eta gai bakoitzari, pantaila animatu baten bidez, sarrera ematen zaio. Hortik aurrera, gai bakoitzeko jarduera mordoa dituzu jolastuz ikasteko. Zure laguna den Ttantto izango duzu programaren gidari eta laguntzaile. Atal ugari ditu: gaia aukeratzeko pantaila; jarduera aukeratzeko pantaila; pantaila animatuak; pertsonaien memoria edo karta-bikoteen jokoak; gaiarekin erlazionaturiko hiztegia lantzeko jokoak; ipuinak; olerki-, asmakizun- eta margoketa-txokoak; itzalen jokoak; puzzleak; zenbatzen ikasteko jokoak; sailkapenak…

Ordenagailuaren gutxieneko ezaugarriak: Windows 98 edo berriagoa, 64 Mb-eko RAM memoria, 800x600 pixel eta milaka koloretako monitorea eta soinu-txartela.

Jokora jolasteko, fitxategiak deskargatu, deskonprimitu eta .exe fitxategian klik bikoitza egin behar duzu.

 

10,00 €
Body: 

HELBURUAK:

Euskaraz jolasten disfrutatuz euskararekiko atxikimendua garatzea;  arau errazak errespetatuz talde jokoetan gogoz eta kideekiko errespetuz parte hartzea, eta  honekin batera, sormena lantzea.

Euskal Herriko Ingurune naturala eta Euskal Mitologia ezagutzeko jakin-mina izatea, eta beraiekiko errespetuzko jarrerak garatzea.

Ezaugarriak:  Egurrezko taula, 4 Prakagorriren figurak, bi dado, eta poltsatxoa. Taularen neurria: 29x29 cm

NOLA JOLASTU:

Argitxo basora joan da, bere kriseilua etxean ahaztuta. Prakagorriek aurkitu dute kriseilua, eta,  zuen laguntza behar dute Argitxori kriseilua eramateko. Bihurtu zeuek ere Prakagorri eta lagundu Argitxori!

Basorako bidean, gauza asko aurkituko  dituzue:  ardiak, marigorringoak, amuarrainak, txantxangorriak, tximeletak, kuku-prakak, otso-aztarnak, haritzak, txibiritak, perretxikoak,  martin-arrantzaleak… Ezagutzen al dituzue?

Izaki magikoak ere aurkituko dituzue: Anbotoko Mari, Euskal Mitologiako jainkosa nagusia,  bere ahariaren ondoan;  erreka ondoetan bere adatsa urrezko orraziaz orrazten egoten den Lamia; basoko jaun eta jabe den Basajaun;  eta, azkenik, Tartalo begibakarra, erraldoi beldurgarria.  Eguzki-loreak ere izango dira bidean, zuen bidea errazteko.

Jolasteko bi era proposatzen dizkizuegu: 

. Kooperazioan: Jolaskide bakoitzak Prakagorri batekin jolastuko du, baina lau Prakagorriak helmugara iritsi arte ez da amaituko jokoa. Prakagorri bat helmugaratzen denean, bere txandak oraindik helmugaratu ez diren Prakagorriei laguntzeko erabiliko dira.

. Ohiko eran: Jolaskide bakoitzak Prakagorri batekin jolastuko du, eta, lehenengo iristen denak irabaziko du.

Ausartuko zarete jolasteko era eta arau berriak asmatzen eta adosten? Izan zaitezte joko-sortzaile!

Ez izan presarik helmugara heltzeko. Disfrutatu ibilbideaz! Prest zaudete abentura hasteko?

Erreferentzia:  14026

22,00 €

Orriak

RSS - Haur hezkuntza-rako harpidetza egin