Hutsik

Total: 0,00 €

Euskal alfabetoa Jokoa-Puzzlea

121,00 €

Alfabetoa ikasten ari diren haurrentzat pentsatutako 28 zatiko puzzle erraldoia, lur gainean osatzekoa. Zati bakoitzean, alfabetoko letra bat eta letra horrekin hasten den elementu baten irudia agertzen da. Horretaz gain, 27 foamezko??? letra larri dakartza eta 27 irudi, sartu eta ateratzekoak (ahokagarriak). Jokalari bakarra edo bat baino gehiago jolasteko.

Esar sailkapena: Muntatzeko jolasa, Disposizio-jolasa.

Gaitasunak: ikuste-hautematea, aditasuna, espazio-orientazioa, begi-eskuen koordinazioa, komunikazioa eta sozializazioa.

Curriculum arloak:

• Haur Hezkuntza: Nortasuna eta autonomia pertsonala (jolasa eta mugimendua); Ingurune sozial eta fisikoa (ingurua eta gizarte bizitza); Komunikazioa eta errepresentazioa (ahozko hizkuntza, hizkuntza idatzia).
  • Lehen Hezkuntza: Ingurune Natural, Sozial eta Kulturalaren ezagutza; Euskara, Gaztelania eta Literatura (Euskara)

Edukia: Alfabetoko letrak, oinarrizko hiztegia.

Arloa:
Produktu mota: